Spracovanie účtovníctva Bytča
Kompletné spracovanie účtovnej agendy pre firmy a SZČO, v sústave jednoduchého aj podvojného účtovníctva + mzdy a personalistika
V tejto oblasti ponúkame ekonomické a účtovné služby takým spôsobom, aby sme maximálne odbremenili majiteľov firiem od "papierovania" a nahradili im kvalifikovaný ekonomický úsek, ktorý sa riadi zásadou diskrétnosti a spoľahlivosti. Pri spracovaní podvojného a jednoduchého účtovníctva postupujeme podľa Zákona o účtovníctve č. 431/2002 Z.z.. Naša činnosť pozostáva z nasledovného:
-
Spracovanie jednoduchého účtovníctva pre živnostníkov a iné fyzické osoby, ktoré sú podľa zákona povinné viesť svoju ekonomickú agendu v sústave jednoduchého účtovníctva zahŕňa:
- - peňažný denník,
- - evidencia pokladničnej knihy – všetky príjmy a výdaje v hotovosti,
- - evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr,
- - skladovú evidenciu,
- - evidenciu majetku,
- - kniha jázd,
- - vedenie mzdovej a personálnej agendy,
- - kniha sociálneho fondu,
- - daň z motorových vozidiel,
- - ročná účtovná uzávierka,
- - daňové priznanie k DPH,
- - daňové priznanie k dani z príjmov fyzických osôb,
- - vystavenie a doručenie daňových priznaní, hlásení, prehľadov a výkazov na príslušné úrady.
-
Spracovanie podvojného účtovníctva pre právnické osoby, ktoré sú podľa zákona povinné viesť svoju ekonomickú agendu v sústave podvojného účtovníctva zahŕňa:
- - vedenie účtovných kníh (účtovný denník, hlavná kniha),
- - evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr,
- - skladovú evidenciu,
- - evidencia majetku,
- - kniha jázd,
- - vedenie mzdovej a personálnej agendy,
- - kniha sociálneho fondu,
- - daň z motorových vozidiel
- - ročná účtovná uzávierka,
- - daňové priznanie k DPH,
- - daňové priznanie k dani z príjmov právnických osôb,
- - vystavenie a doručenie daňových priznaní, hlásení, prehľadov a výkazov na príslušné úrady.
-
Spracovanie mzdovej agendy:
- - vyhotovenie pracovnej zmluvy a dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru,
- - prihlásenie/odhlásenie zamestnanca v sociálnej a zdravotnej poisťovni
- - spracovanie mesačných miezd,
- - vedenie mzdových listov,
- - spracovanie prehľadov o zrazenej a odvedenej dani zo závislej činnosti (vyplnenie štvrťročných prehľadov a ročných hlásení)
- - spracovanie výkazov pre sociálnu a zdravotnú poisťovňu,
- - spracovanie ročných zúčtovaní dane z príjmu zo závislej činnosti a zdravotného poistenia,
- - potvrdenia pre zamestnancov (potvrdenie o príjme, výstupné dokumenty),
- - Ročné zúčtovanie zdravotného poistenia.
Prejdite na externý výpočet miezd a ušetrite!
- Ušetrite náklady za mzdový software a internú mzdárku
- Zbavte sa zbytočnej administratívy a zjednodušte procesy
-
Spracovanie daňových priznaní
- - podnikatelia, ktorí si vedú svoje účtovníctvo sami, nám doručia podklady k vypracovaniu daňových priznaní k dani z príjmu.
- - doručené podklady k vypracovaniu daňových priznaní nekontrolujeme!
Konzultácie a poradenstvo
Klientovi sme k dispozícii denne, aby sme odpovedali na jeho otázky ohľadne správneho postupovania v podnikaní čo sa týka ekonomickej stránky.
Zároveň ho včas upozorňujeme na prípadné legislatívne zmeny, ktoré sa ho dotýkajú, ako aj na jeho povinnosti , ktoré mu z nich vyplývajú.
- priebeh vzájomnej spolupráce si dohodneme so zákazníkom osobne, podľa jeho požiadaviek,
- taktiež Vám podľa Vašich požiadaviek radi vypracujeme cenovú ponuku (Cena za spracovanie účtovníctva sa stanoví individuálne podľa rozsahu a náročnosti vykonaných prác. Vo väčšine prípadov je cena dohodnutá paušálne a zahŕňa aj rôzne administratívne úkony a zastupovanie pred úradmi.)
- mobil (O2): +421 (0)948 590 073
- ponúkať kvalitu
- uprednostňovanie kvality ponúkaných služieb pred kvantitou
- vychádzať v ústrety našim klientom
- byť oporou klientovi pri riešení problémov súvisiacich s jeho podnikateľskými aktivitami
- diskrétnosť
- dodržiavanie dohodnutých termínov