• IJaV  -  "Vzdelávanie je cesta k úspechu."

  • IJaV  -  "Kto chce viac zarábať, musí sa viac vzdelávať."

  • Ján Amos Komenský  -  "Jeden deň s dobrým učiteľom je viac ako tisíc dní usilovného samoštúdia."   (1/7)

  • Immanuel Kant  -  "Nikto neskončí školu múdrosti." (Je potrebné vzdelávať sa po celý život...)  (2/7)

  • Neznámy autor  -  "Keď sa chce, hľadajú sa možnosti, keď sa nechce, dôvody."  (3/7)

  • Konfucius  -  "Premôcť zlé návyky môžeme len dnes, nikdy nie zajtra."  (4/7)

  • Immanuel Kant  -  "Druhého nemôžem presvedčiť nikdy inak, než jeho vlastnými myšlienkami."  (5/7)

  • Immanuel Kant  -  "Technickým prostriedkom výchovy je dobrý príklad v samom učiteľovi a varujúci príklad v iných."  (6/7)

  • Immanuel Kant  -  "Nemôžem urobiť nikoho lepším inak, než na základe zvyšku toho dobra, ktoré v ňom je."  (7/7)

 

Telefonická komunikácia Senec

 

Tréning je určení účastníkom, ktorí robia na call centrách, zákazníckych servisoch a pre zamestnancov prvého kontaktu.

  • Ziskať znalosti z etikety telefonickej komunikácie
  • Zabezpečiť profesionálnu komunikáciu s klientom cez telefón
  • Získať zručnosti pre efektívne vedenie hovoru, aktívnu komunikáciu s klientmi
  • Vedieť riadiť telefonický rozhovor
  • Vytvárať pozitívny dojem počas telefonického kontaktu

Obsah

1. Zásady úspešného telefonického kontaktu so zákazníkom

  • efektívne telefonovanie, časti telefonického rozhovoru
  • výhody a nevýhody telefonického kontaktu
  • špecifiká komunikácie cez telefón
  • poznanie možných chýb pri telefonovaní a predchádzanie im
  • verbálny a neverbálny prejav v telefóne (tempo, hlasitosť, …)

2. Techniky počúvania, aktívne počúvanie

  • Parafrázovanie a sumarizácia ako nástroj aktívneho počúvania a overovania porozumenia
  • techniky kladenia otázok, typy otázok
  • poznanie typu partnera počas telefonovania a prispôsobenie sa komunikačným štýlom
  • komunikačné zručnosti počas telefonického kontaktu
  • motivácia partnera ku komunikácii počas telefonického kontaktu
  • prejavy počúvania a empatie v telefóne
  • vhodné a nežiaduce výrazové prostriedky v telefóne

3. Videotréning telefonovania so spätnou väzbou

 

Cena   200 € (V cene sú zahrnuté študijné materiály na tréning, občerstvenie počas tréningu. Pri viacerých účastníkoch z jednej spoločnosti poskytujeme zľavu.)

Miesto  Senec / Celé SR - podľa požiadavky klienta

Periodicita  podľa záujmu

Rozsah 16hodín

Po absolvovaní kurzu účastník získava certifikát.

 

Pridajte sa k nám - otvorte našu pobočku v týchto mestách:
Bratislava II, Bratislava III, Bratislava IV, Banská Štiavnica, Bardejov, Bojnice, Brezová pod Bradlom, Čierna nad Tisou, Detva, Dobšiná, Dubnica nad Váhom, Dunajská Streda, Fiľakovo, Galanta, Gbely, Giraltovce, Handlová, Hanušovce nad Topľou, Hlohovec, Hnúšťa, Holíč, Hriňová, Humenné, Hurbanovo, Ilava, Jelšava, Kolárovo, Komárno, Krásno nad Kysucou, Kremnica, Krompachy, Krupina, Leopoldov, Lipany, Liptovský Hrádok, Medzev, Medzilaborce, Modra, Moldava nad Bodvou, Myjava, Nemšová, Nitra, Nová Baňa, Nová Dubnica, Nováky, Nové Zámky, Partizánske, Podolínec, Poltár, Poprad, Rajec, Rajecké Teplice, Revúca, Rimavská Sobota, Rožňava, Ružomberok, Sabinov, Sečovce, Senica, Sereď, Skalica, Sládkovičovo, Sliač, Snina, Sobrance, Spišská Belá, Spišské Podhradie, Spišské Vlachy, Strážske, Stropkov, Stupava, Svätý Jur, Svidník, Svit, Šahy, Šaľa, Šamorín, Šaštín-Stráže, Štúrovo, Šurany, Tisovec, Tlmače, Tornaľa, Trebišov, Trenčianske Teplice, Trenčín, Trnava, Turčianske Teplice, Tvrdošín, Veľké Kapušany, Veľký Krtíš, Veľký Meder, Veľký Šariš, Vráble, Vrbové, Vrútky, Vysoké Tatry, Zlaté Moravce, Žarnovica, Želiezovce. Viac informácií ...