Telefonická komunikácia Senec
Tréning je určení účastníkom, ktorí robia na call centrách, zákazníckych servisoch a pre zamestnancov prvého kontaktu.
- Ziskať znalosti z etikety telefonickej komunikácie
- Zabezpečiť profesionálnu komunikáciu s klientom cez telefón
- Získať zručnosti pre efektívne vedenie hovoru, aktívnu komunikáciu s klientmi
- Vedieť riadiť telefonický rozhovor
- Vytvárať pozitívny dojem počas telefonického kontaktu
Obsah
1. Zásady úspešného telefonického kontaktu so zákazníkom
- efektívne telefonovanie, časti telefonického rozhovoru
- výhody a nevýhody telefonického kontaktu
- špecifiká komunikácie cez telefón
- poznanie možných chýb pri telefonovaní a predchádzanie im
- verbálny a neverbálny prejav v telefóne (tempo, hlasitosť, …)
2. Techniky počúvania, aktívne počúvanie
- Parafrázovanie a sumarizácia ako nástroj aktívneho počúvania a overovania porozumenia
- techniky kladenia otázok, typy otázok
- poznanie typu partnera počas telefonovania a prispôsobenie sa komunikačným štýlom
- komunikačné zručnosti počas telefonického kontaktu
- motivácia partnera ku komunikácii počas telefonického kontaktu
- prejavy počúvania a empatie v telefóne
- vhodné a nežiaduce výrazové prostriedky v telefóne
3. Videotréning telefonovania so spätnou väzbou
Cena 200 € (V cene sú zahrnuté študijné materiály na tréning, občerstvenie počas tréningu. Pri viacerých účastníkoch z jednej spoločnosti poskytujeme zľavu.)
Miesto Senec / Celé SR - podľa požiadavky klienta
Periodicita podľa záujmu
Rozsah 16hodín
Po absolvovaní kurzu účastník získava certifikát.