Inštitút jazykov a vzdelávania Malacky ponúka kurzy rozvoja osobnosti:
-
kurz Základy podnikania
- kurz je určený pre uchádzačov o zamestnanie a zamestnancov, ktorí sa neuplatnili na trhu práce a chcú začať samostatne podnikať.
- obsah kurzu – právne formy podnikania, živnosť jej druhy a špecifiká, štart podnikania, obchodný zákonník, sociálne, zdravotné poistenie a odvody, daňové povinnosti, účtovné povinnosti účtovnej jednotky, marketing, podnikateľský plán. Záverečná práca
- profil absolventa - absolventi sa oboznámia s právnymi predpismi upravujúcimi podnikanie, oboznámia sa s postupom pri zakladaní živnosti, s.r.o., výhodami a nevýhodami jednotlivých foriem, s povinnosťami voči Sociálnej poisťovni, zdravotným poisťovniam, daňovému úradu, osvojí si základné povinnosti živnostníka a konateľa, získa základné vedomosti o marketingu a marketingovom pláne, naučí sa zostaviť podnikateľský plán.
-
kurz Svet práce
- kurz je určený pre uchádzačov o zamestnanie evidovaných na úrade práce, sociálnych vecí a rodiny.
- obsah kurzu : sociálno-psychologický výcvik, trh práce, ako sa uchádzat o zamestnanie (výber, oslovenie, prezentácia seba samého, životopis,...), ako si udržat zamestnanie a byt úspešný
- profil absolventa: absolvent kurzu nadobudne základné informácie o trhu práce a získa orientáciu v službách zamestnanosti; nadobudne poznatky o tom, ako si aktívne hľadať zamestnanie a ako si ho udržat. Prakticky zvládne napísanie dokumentov potrebných k prijatiu do zamestnania; naučí sa, ako komunikovat pri prijímacom pohovore i na pracovisku, posúdiť možnosti svojho odborného rastu a samostatne si vypracovať plán osobného rozvoja.
-
kurz Základy marketingu
-
kurz Základy techniky vyjednávania
-
kurz Práca s kľúčovými zákazníkmi (KAM)
-
kurz Prezentačné schopnosti
- kurzy sú určené pre uchádzačov o zamestnanie a zamestnancov, ktorí sa neuplatnili na trhu práce a chcú sa orientovať na prácu v obchodných spoločnostiach na pozíciách obchodných zástupcov, alebo obchodných reprezentantov .
- obsah kurzov – princípy práce obchodného zástupcu, plánovanie, zásady predaja, zásady úspešného predajcu, techniky vyjednávania, práca s námietkami, princípy efektívnej prezentácie, modelové príklady
- profil absolventa - absolventi sú pripravení na samostatné zastupovanie spoločnosti, na efektívnu prácu v teréne, sú schopní viesť profesionálne obchodné rokovania, vyjednávať so zákazníkmi, plánovať si čas a ciele.