• IJaV  -  "Vzdelávanie je cesta k úspechu."

  • IJaV  -  "Kto chce viac zarábať, musí sa viac vzdelávať."

  • Ján Amos Komenský  -  "Jeden deň s dobrým učiteľom je viac ako tisíc dní usilovného samoštúdia."   (1/7)

  • Immanuel Kant  -  "Nikto neskončí školu múdrosti." (Je potrebné vzdelávať sa po celý život...)  (2/7)

  • Neznámy autor  -  "Keď sa chce, hľadajú sa možnosti, keď sa nechce, dôvody."  (3/7)

  • Konfucius  -  "Premôcť zlé návyky môžeme len dnes, nikdy nie zajtra."  (4/7)

  • Immanuel Kant  -  "Druhého nemôžem presvedčiť nikdy inak, než jeho vlastnými myšlienkami."  (5/7)

  • Immanuel Kant  -  "Technickým prostriedkom výchovy je dobrý príklad v samom učiteľovi a varujúci príklad v iných."  (6/7)

  • Immanuel Kant  -  "Nemôžem urobiť nikoho lepším inak, než na základe zvyšku toho dobra, ktoré v ňom je."  (7/7)

Organizujeme kurzy rozvoja osobnosti

  • pre verejnosť
  • pre firmy

Najbližšie termíny kurzov:

- Asertivita - cena 35eur/os

     (Cieľ kurzuschopnosť primeraným spôsobom vyjadrovať svoje pocity, názory a potreby v interakcii s inými ľuďmi. Zahŕňa v sebe schopnosť komunikovať, súhlasiť, nesúhlasiť, žiadať, ale aj kritizovať bez manipulácie, agresivity alebo pasivity. Asertívny človek dokáže vyjadriť svoj názor.)

- Prezentačné zručnosticena 35eur/os

(Cieľ kurzu - získanie istoty pri prezentácii samého seba (prijímací pohovor) alebo pri odbornej prezentácii pred určitou skupinou poslucháčov (interné aj externé odborné prezentácie produktov a služieb). Základy komunikačných schopností.)

V prípade záujmu sa môžete na kurz prihlásiť telefonicky alebo mailom.

Môžete si vybrať jeden z nasledujúcich kurzov rozvoja osobnosti:

    • Koučovanie
  1.      - ako koučovaním vašich ľudí dosiahnuť, aby pracovali naplno...radi,
  • Ako zvýšiť istotu, že zákazníci kúpia všetko čo ponúkate
  1.      - praktický návod ako pomocou prieskumu trhu odhaliť skutočné priania vašich zákazníkov...čo chcú kúpiť, kedy a za koľko
  •    Telemarketing v praxi
  1.      - ako pomocou telefónu informovať zákazníkov o novinkách, dohodovať schôdzky, prijímať objednávku a poporiť predaj
  •    Reč tela ako účinný nástroj predaja
  1.      - ako bez slov podporiť zákazníka k nákupu
  •    Zlaté pravidlá starostlivosti o zákazníka
  1.      - ako z vašich ľudí urobiť neporaziteľnú konkurenčnú výhodu
  •    Efektívna vnútrofiremná komunikácia
  1.      - ako zábraniť zbytočným škodám, odchode zamestnancov a strate zákazníkov len preto, že sa vo firme nevieme dohovoriť
  •    Starostlivosť o zákazníka v praxi
  1.      - ako sa osobným prístupom a nasadením výrazne odlíšiť od konkurencie
  •    Keď cukor a bič nestačí
  1.      - ako prostredníctvom hovorov, pochvál a niekedy aj trestov udržať výkon a spokojnosť vašich pracovníkov na maxime
  •    Zlaté pravidlá predaja
  1.      - osvedčené postup, ktoré Vám pomôžu lepšie a viac predávať
  •    Metódy vyjednávania pre obchodníkov
  1.      - ako prekonať argument zákazníkov : "nemám záujem"
  •    Ako viesť náročné pohovory nielen so zamestnancami
  1.      - praktický návod, ako pri vyčítaní, karhaní a prepúšťaní minimalizovať konflikty a získať pre svoj postup pochopenie
  •    Efektívna komunikácia pre ženy
  1.      - ako zvládnuť emócie, získať sebavedomie a presvedčiť o svojich schopnostiach ostatných
  •    Za rovnaké peniaza vyšší zisk
  1.      - ako posilniť marketingové aktivity, ktoré prinášajú zisk, zbaviť sa stratových a tak dosiahnuť vyšší zisk pri rovnakých nákladoch
  •    Základy podnikania
  •    Ako založiť a prevádzkovať chránenú dielňu
  •    Ako založiť a prevádzkovať sociálny podnik
  •    Procesné riadenie
  •    Benchmarketing
  •    Marketing pre obchodníkov
  •    Predajná komunikácia a obchodné zručnosti
  •    Personálnu marketing
  •    Analýza vzdelávacích potrieb
  •    Projektovanie tréningu
  •    Medziľudská komunikácia
  •    Tvorba podnikateľského plánu
  •    Prezentačné zručnosti
  •    Asertivita
  •    Motivácia
  •    Kreativita
  •    Človek ako bio-psycho-sociálna a duchovná bytosť
  •    Náročné životné situácie (rozvod, nezamestnanosť, smrť...)
  •    Osamelosť
  •    Strach
  •    Vzťahové situácie

 

Prihlásiť na kurz sa môžete mailom, telefonicky, v našej kancelárii, alebo priamo tu.

Pridajte sa k nám - otvorte našu pobočku v týchto mestách:
Bratislava II, Bratislava III, Bratislava IV, Banská Štiavnica, Bardejov, Bojnice, Brezová pod Bradlom, Čierna nad Tisou, Detva, Dobšiná, Dubnica nad Váhom, Dunajská Streda, Fiľakovo, Galanta, Gbely, Giraltovce, Handlová, Hanušovce nad Topľou, Hlohovec, Hnúšťa, Holíč, Hriňová, Humenné, Hurbanovo, Ilava, Jelšava, Kolárovo, Komárno, Krásno nad Kysucou, Kremnica, Krompachy, Krupina, Leopoldov, Lipany, Liptovský Hrádok, Medzev, Medzilaborce, Modra, Moldava nad Bodvou, Myjava, Nemšová, Nitra, Nová Baňa, Nová Dubnica, Nováky, Nové Zámky, Partizánske, Podolínec, Poltár, Poprad, Rajec, Rajecké Teplice, Revúca, Rimavská Sobota, Rožňava, Ružomberok, Sabinov, Sečovce, Senica, Sereď, Skalica, Sládkovičovo, Sliač, Snina, Sobrance, Spišská Belá, Spišské Podhradie, Spišské Vlachy, Strážske, Stropkov, Stupava, Svätý Jur, Svidník, Svit, Šahy, Šaľa, Šamorín, Šaštín-Stráže, Štúrovo, Šurany, Tisovec, Tlmače, Tornaľa, Trebišov, Trenčianske Teplice, Trenčín, Trnava, Turčianske Teplice, Tvrdošín, Veľké Kapušany, Veľký Krtíš, Veľký Meder, Veľký Šariš, Vráble, Vrbové, Vrútky, Vysoké Tatry, Zlaté Moravce, Žarnovica, Želiezovce. Viac informácií ...