Organizujeme kurzy rozvoja osobnosti
- pre verejnosť
- pre firmy
Najbližšie termíny kurzov:
- Asertivita - cena 35eur/os
(Cieľ kurzu – schopnosť primeraným spôsobom vyjadrovať svoje pocity, názory a potreby v interakcii s inými ľuďmi. Zahŕňa v sebe schopnosť komunikovať, súhlasiť, nesúhlasiť, žiadať, ale aj kritizovať bez manipulácie, agresivity alebo pasivity. Asertívny človek dokáže vyjadriť svoj názor.)
- Prezentačné zručnosti – cena 35eur/os
(Cieľ kurzu - získanie istoty pri prezentácii samého seba (prijímací pohovor) alebo pri odbornej prezentácii pred určitou skupinou poslucháčov (interné aj externé odborné prezentácie produktov a služieb). Základy komunikačných schopností.)
V prípade záujmu sa môžete na kurz prihlásiť telefonicky alebo mailom.
Môžete si vybrať jeden z nasledujúcich kurzov rozvoja osobnosti:
-
- Koučovanie
- - ako koučovaním vašich ľudí dosiahnuť, aby pracovali naplno...radi,
- Ako zvýšiť istotu, že zákazníci kúpia všetko čo ponúkate
- - praktický návod ako pomocou prieskumu trhu odhaliť skutočné priania vašich zákazníkov...čo chcú kúpiť, kedy a za koľko
- Telemarketing v praxi
- - ako pomocou telefónu informovať zákazníkov o novinkách, dohodovať schôdzky, prijímať objednávku a poporiť predaj
- Reč tela ako účinný nástroj predaja
- - ako bez slov podporiť zákazníka k nákupu
- Zlaté pravidlá starostlivosti o zákazníka
- - ako z vašich ľudí urobiť neporaziteľnú konkurenčnú výhodu
- Efektívna vnútrofiremná komunikácia
- - ako zábraniť zbytočným škodám, odchode zamestnancov a strate zákazníkov len preto, že sa vo firme nevieme dohovoriť
- Starostlivosť o zákazníka v praxi
- - ako sa osobným prístupom a nasadením výrazne odlíšiť od konkurencie
- Keď cukor a bič nestačí
- - ako prostredníctvom hovorov, pochvál a niekedy aj trestov udržať výkon a spokojnosť vašich pracovníkov na maxime
- Zlaté pravidlá predaja
- - osvedčené postup, ktoré Vám pomôžu lepšie a viac predávať
- Metódy vyjednávania pre obchodníkov
- - ako prekonať argument zákazníkov : "nemám záujem"
- Ako viesť náročné pohovory nielen so zamestnancami
- - praktický návod, ako pri vyčítaní, karhaní a prepúšťaní minimalizovať konflikty a získať pre svoj postup pochopenie
- Efektívna komunikácia pre ženy
- - ako zvládnuť emócie, získať sebavedomie a presvedčiť o svojich schopnostiach ostatných
- Za rovnaké peniaza vyšší zisk
- - ako posilniť marketingové aktivity, ktoré prinášajú zisk, zbaviť sa stratových a tak dosiahnuť vyšší zisk pri rovnakých nákladoch
- Základy podnikania
- Ako založiť a prevádzkovať chránenú dielňu
- Ako založiť a prevádzkovať sociálny podnik
- Procesné riadenie
- Benchmarketing
- Marketing pre obchodníkov
- Predajná komunikácia a obchodné zručnosti
- Personálnu marketing
- Analýza vzdelávacích potrieb
- Projektovanie tréningu
- Medziľudská komunikácia
- Tvorba podnikateľského plánu
- Prezentačné zručnosti
- Asertivita
- Motivácia
- Kreativita
- Človek ako bio-psycho-sociálna a duchovná bytosť
- Náročné životné situácie (rozvod, nezamestnanosť, smrť...)
- Osamelosť
- Strach
- Vzťahové situácie